6.03.2012

Izgara Tavuk - Mantar - Sote Sebze

Sevgili yeğenimiz Fatih bize Honkong'tan fotoğraf makinesi getirdi. Artık yemeklerimin resimlerini daha güzel bir şekilde yayınlayabileceğim. Kendisine bizzat teşekkür ederim. Tabi fotoğraf makinesi önerileri için de müstakbel eniştem Göker'e de teşekkür ederim. Ama en çok bütün bu imkanları yaratan sevgili eşim'e teşekkür ederim :)

Fotoğraf makinesi benim sevgililer günü hediyemdi ve şu anda şımarmanın sınırlarını zorluyorum :) Tabi hala makineyi çözmeye çalışıyorum çünkü gerçekten oldukça karmaşık :)

Bu akşam, geçiştirmek gibi olmasın ama basit bir rejim yemeği ile sizleri selamlıyorum.
Hazır bahar'a girdik. Cemreler düştü düşmedi derken artık dikkatli beslenmeyi gündemimizin birinci maddesi yapmamızın zamanı geldi.
Bu yüzden ben de sağlıklı bir tavuk ızgara yaptım.

Bu arada hafta sonu sevgili görümcemde muhteşem bir İstridye Mantarı yedim. Hazır mevsimi iken mutlaka alıp yapmanızı tavsiye ederim. En kısa zamandan pazardan alıp ben de yapacağım. Size yazarım :)

 Izgara Tavuk...
Aslında bildiğimiz tavuk göğsünün ızgara hali.. Ayrıca tarife ihtiyaç var mı? :)

Yanına buharda haşlanmış daha sonra da tereyağında taze soğan ile sotelenmiş karnıbahar, küp havuç ve bezelye ekledim. Ayrıca sotelenmiş mantar da harika oldu.
Size mantar ile ilgili önemli bir bilgi vermeliyim.
Mantarları kesinlikle TIKIŞTIRMADAN pişirmelisiniz. Nasıl kavruk ve tütsülenmiş bir lezzeti olduğuna inanamazsınız... Daha sonra arzu ederseniz bir kaşık krema da ekleyebilirsiniz.
Sanırım bıkana kadar mantarı bu şekilde pişirip yiyeceğim :)

Size de afiyetler olsun :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder