22.10.2011

İÇİMDE BİR KURT VAR VE BENİ SÜREKLİ DÜRTÜYOR.

Uzun süreli bir sessizlikten sonra siz sevgili takipçilere iki satır bir şey yazma ihtiyacı hissettim.

Öncelikle şunu baştan söylemeliyim:
Ne yazık ki, "365 günde 515 yemek pişirme" projesi suya düştü. Bunu bir yandan bir başarısızlık gibi düşünsemde, aslında güzel yemeklerle geçen bir seneyi geride bırakmış oldum.
Bir çok arkadaşımız bu faaliyetten çok memnun oldu ve fazlasıyla nasibini aldı. :)
Eşim kilo aldığından şikayet edip gün geçtikçe büyüyen göbeğinin derdine düştü. :)
Bense terapi gibi geçen zamanların tadını çıkardım.. :)

Şimdi de kendimi yeni bir maceraya atmış biri olarak yine bir hallerde, ayrı bir dünyalardayım.. Bu sefer mutfaktan çook uzaklarda, bambaşka bir sektörde yeni bir dünyada kendime yol bulmaya çalışıyorum. Bu içi içine sığmayan cadı kız, kendine master yapma görevi yükledi ve şimdi de yemek yapmaya vakit bulamadan, akademik makalelerin arasında boğulmuş durumda..
Aklım hala Julia Child'ın lezzet dolu kitabında olsa da, 2 günde hazırlanması gereken ödevlein altında ezilmekteyim. Gözlerim bu sefer soğan doğramaktan değil, bilgisayar ekranına bakmaktan yanıyor. :)

Peki bu durumda ne yapmalıyım?
Arada bir de olsa bu sayfadan sevgili takipçiler için süpriz yemekler yapsam nasıl olur?

O zaman (söz vermiyim ama) haftada bir sizi yine bu sayfadan selamlamak isterim...

Herkese sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder