14.07.2011

PAS GEÇİYORUM!!!

Evet. Yanlış duymadınız!!
Bugünlük Fransız Yemeklerini pas geçiyorum. Size sıradan, pratik ve güzel bir tencere yemeği tarifi vereceğim.
Çünkü yarın temizlik günü ve sevgili temizlikçimiz Nargül Abla'ya öğle yemeği için bir şeyler pişirip bırakmalıyım.
Sağolsun her hafta, benim yemek yapmaktan arta kalan zamanımda, itinayla dağıttığım evi toplamaya çalışıyor.
:) Şimdi beni çok pasaklı sanacaksınız :P Değilim canım... Ama bütün hafta çalışıp, geç saatlerde eve gelince, insan hafta sonunu pek temizlik ve ütü ile vakit harcayarak geçirmek istemiyor.. Yemek yapmak dururken onlar da neymiş??!! :)

Eğer hepsini birden yapmaya vakit bulan çalışan bayanlar varsa önlerinde saygıyla eğilmeye hazırım.. :)

İşte bu akşamki yemeğimiz:
Malzemeler:
* 2 havuç
* 2 soğan
* 3-4 biber
* 2 patates
* 2 parça tavuk göğsü
* 2 domates

Yapılışı:
* Domateslerinizi rendeleyin.
* Soğanları yemeklik doğrayın.
* Havuç, patates, biber ve tavukları küp küp doğrayın..
* Sırayla soğan, havuç, patates , biberleri soteleyin. 
* Sonra rendelediğiniz domatesleri ekleyin. 
* 5-6 dk bu şekilde kapağı kapalı şekilde arada bir karıştırarak soteleyin.
* Ardından tavukları ekleyin.
* 1-2 dk. daha karıştırarak pişrin.
* Üzerine kaynamış su ilave edin.
* Tencerenin kapağını kapatarak kısık ateşte 20 dk. kadar pişirin..

Not: Benim biberler fena acıymış. Haliyle yemekte fena yakıyor :)) Artık Nargül Ablacım kusura bakma :((


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder