3.01.2011

KENDİME BİR GÖREV

Duyan, duymayan...
İlgisini çeken, çekmeyen...
Herkese Merhaba...

Bu blogda niyetim, öncelikle seyrettiğim filmden esinlenerek, kendime bulduğum yeni eğlenceyi gün be gün burada yazmak ve kendime ufak bir meşgale yaratmak (Sanırım babanem böyle derdi.. meşgale...) :)

Geçenlerde seyrettiğim şu film gerçekten aklımı başımdan aldı.. Julie ve Julia..

Filmden kısa ya da uzun bahsetmeyeceğim. Bilenler biliyordur. Ya da ilgi duyan araştırabilir.

Ben asıl filmden esinlenerek, kendime bir görev yaratıyorum.. Yaşadığım deneyim ile ilgili olan biteni de burada paylaşıyor olacağım..
Sanırım benim de söyleyecek bir şeylerim olabilir..
Ne de olsa herkesin her konuda bir fikri var.. Benim neden olmasın..

İsterseniz saçmalıyor diyin, isterseniz hoş olmuş diyin.. Bütün bunlar bittiğinde zaten ben "Kim takar" diyen olacağım..

:))

Öncelikle kendimi kısaca hatırlatayım:
Uzatmalı bankacı olup, artık daha ne kadar buna dayanılır diyen.. Sırf bu yüzden profesyonel aşçılık kursuna gidip, aşçılık gibi muazzam bir meslekten korkan..
Biraz üşengeç biraz da rahatına düşkün biri olarak , kocasının bütün desteği ile aklına geleni yapabilme cesareti taşıyan bir kızım..
Yaş oldu otuz ama bana sorarsanız hala 18 lik bir kızım :D


Tanışma merasimi de bittiğine göre şimdi gelelelim asıl mevzuya :
Yapmak istediğim.. Yeni evimizin mutfağı bitip de biz içine taşınır taşınmaz  ve hatta amazon.com dan sipariş ettiğim muhteşem julia child kitapları gelir gelmez.. Kendimi tamamen ve bütün arzumla, o kitaptaki bütün yemek tariflerini yapmaya adıyor olacağım..

Julie yapabildiyse ben de yapabilirim diye düşünüyorum..
Gerçekten bunu başarabilecek miyim göreceğiz..

Kitap 2 cilt ve duyduğuma göre içerisinde 524 tane tarif varmış..

Sizce 365 gün de biter mi?

Hodri Meydan!!!

Not:Ama kitaplar 25 Aralıktan önce gelmeyecek..
O zamana kadar biraz sabır!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder