10.04.2011

YİNE YENİ YENİDEN

YİNE, YENİ, YENİDEN....

Merhaba Sevgili Yemek Severler... :))
Bir süredir çeşitli sebeplerle ara verdiğim mutfak macerama yeniden başlıyorum..
En son bıraktığımdan bu yana çok hareketli günler geçirdim.. Öncelikle yeni evimize taşındık ve ben yeni mutfağıma kavuştum.. Hala kendimi mutfakta bir yabancı gibi hissetsem de bir birinden leziz yemekler yapmaya can atıyorum..
Nihayet evdeki düzenimizi oturttuk ve artık kendimi tekrar yemeklerime adama zamanım geldi. Gerçi aradan geçen onca zaman biraz hevesimi köreltti ama bu gerçeği kendime bile itiraf etmeden derhal julie&julia filmini tekrar seyrettim ve kaybettiğim motivasyonumu yeniden kazandım...
Sonuç olarak motivasyon gerçekten önemli :)
Kısa bir kavuşma yazısı ile sizleri selamladıktan sonra bundan sonraki günlerde benim takip etmeye devam edeceğinizi ümit ediyorum..

Aylin The Cook'tan sevgilerle....
:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder